Обоснование и основные итоги выполнения программы по греческому, армянскому и болгарскому этносам, а также по региональным культурам украинского народа
Раскрываются истоки украинской государственности и глубоких историко-культурных связей украинцев с германскими народами, которые имели независимое государство на территории Украины до 1775 г.
Раскрываются особенности проявления закона сохранения труда в экономике государств Восточной Европы и индустриально-развитых стран, а также приводятся факты подтверждающие существование закона неуничтожимости интеллектуально-духовного труда в исторической ретроспективе и при анализе наиболее важных сфер человеческой деятельности
История становления "Премии Кумпана", её лауреаты, Положение о присуждении, НАЦЕЛЕННОСТЬ на общецивилизационные ценности; История учреждения Академической Международной Медали "Святого Игнатия, Митрополита Готии и Кафы", её лауреаты, кандидатуры выдающихся экономистов на присуждение Медали, одобренные Академиком, проф. Валерием Васильевым, Положение о присуждении и не публичный характер вручения, что необходимо при осуществлении реальной духовной поддержки
Создание номинации Интеллектуально-Духовные Лидеры Мира, первые её номинанты в 2004 году; защита Прав Человека в Украине; кандидатуры в справочные издания Международного Биографического Центра в Кембридже и в издания Американского Биографического Института
Принципи права за формою зовнішнього вираження і в Україні та в країнах ЄС можуть бути явними та неявними. Явні принципи права — це ті, які закріплені у писаних джерелах права ЄС (первинне, похідне законодавство, нетипові акти, додаткове законодавство, зовнішні джерела права ЄС) та носять офіційно виражений характер. Неявні принципи права — це ті, які випливають із неписаних джерел права (загальні принципи права та судова практика) і реалізуються в праві ЄС, носять неофіційний характер.
Отже, аналіз системи законодавчих актів свідчить про те, що українське суспільство є поліетнічним. Україна гарантує право всіх його членів на збереження та популяризацію власній національної та культурної спадщини, повагу й рівноправну участь осіб, які належать до різних етнічних спільнот, у всіх сферах життя.
В 1643 році, 20 років по його смерті, Йосафат Кунцевич був проголошений папою Урбаном VIII Блаженним. Канонізація Йосафата Кунцевича відбулася щойно в 1867 році. Довершив її папа Пій IX, який 29 червня 1867 року поклав на голову святого Йосафата вінець святих: "Пій, єпископ, слуга слуг Божих..., - каже канонізаційна булла, - згаданого блаженного Йосафата, архиєпископа полоцького, руського обряду, з Чину Святого Василія Великого, бути святим вирішили та й у список святих мучеників вписали".
Поняття добросовісності розглядається у двох ракурсах: в об’єктивному/суб’єктивному значенні. Стверджується, що добросовісність у правовому аспекті є морально-правовою оцінкою певного вольового акту.
The article investigates basic values of spiritual nation revival in the context of the world socio-cultural system that actualizes appeal to religious values, especially to Christianity. Christian values are considered as one of the most important factors that influence on the formation and development of national culture, politics, education and modern state processes.
Розвиток українського суспільства як демократичної системи значною мірою залежить від глибини теоретичного осмислення явищ і процесів його багатогранної, суперечливої реальності, в тому числі й духовної. Соціальні зміни у нашій державі, що відбулися впродовж останніх десятиліть, призвели не тільки до руйнування багатьох суспільних, політичних, економічних стереотипів, але й до руйнування усталеного світогляду в значної частини громадян.
Дана стаття присвячена проблемам жіночої злочинності. Автор статті розглядає профілактику жіночої злочинності у тісному зв’язку із загальною профілактикою злочинності в Україні. За результатами дослідження сформульовано та узагальнено конкретні пропозиції по удосконаленню законодавства у цій сфері.
This article is devoted to the problem of women's criminality. The author of the article examines the prevention of women's criminality in close relation to the general prevention of criminality in Ukraine. According to the results of research certasn suggestsons on improvement of the legislation in this sphere are formulated ang generalized.
Світське і церковне законодавство ґрунтується на універсальному законі Творця: чини добро – уникай зла. Якщо між ними є розходження, то, звичайно, тому, що світський закон неправильно інтерпретує природний і універсальні закони. У випадку такої незгідності з Божим універсальним законом, світський закон не зобов’язує в душі людей. В менш важливих справах його можна толерувати назовні, якщо потреба публічного порядку перевищує цю неважну справу. Однак, якщо якась неправильність світського закону в чомусь важливому порушує Божий Закон, тобто перевищує потребу публічного порядку, такій неправильності слід протиставлятися у всякий по-людському можливий спосіб, її толерувати не можна.
Серед проблем нового тисячоліття питання взаємодії права та моралі, релігії і права, держави і церкви є досить складними для процесу подальшого розвитку суспільства. Правові категорії, засновані на християнському світогляді, сьогодні виступають як історично виправдані цінності, успадковані протягом тисячоліть. Через такі особливості стає ще більш актуальним питання регулятивного впливу права та моралі на сучасне українське суспільство.
В контексті забезпечення прав і свобод громадян питання про зміст та мету покарання залишаються одними із найбільш дискусійних у сучасній філософській і кримінально-правовій літературі.
Метою дослідження є комплексний правовий аналіз особливостей правового регулювання та практичного застосування конституційно-правової відповідальності суб’єктів державно-політичних відносин в Україні.