Обоснование и основные итоги выполнения программы по греческому, армянскому и болгарскому этносам, а также по региональным культурам украинского народа
Раскрываются истоки украинской государственности и глубоких историко-культурных связей украинцев с германскими народами, которые имели независимое государство на территории Украины до 1775 г.
Раскрываются особенности проявления закона сохранения труда в экономике государств Восточной Европы и индустриально-развитых стран, а также приводятся факты подтверждающие существование закона неуничтожимости интеллектуально-духовного труда в исторической ретроспективе и при анализе наиболее важных сфер человеческой деятельности
История становления "Премии Кумпана", её лауреаты, Положение о присуждении, НАЦЕЛЕННОСТЬ на общецивилизационные ценности; История учреждения Академической Международной Медали "Святого Игнатия, Митрополита Готии и Кафы", её лауреаты, кандидатуры выдающихся экономистов на присуждение Медали, одобренные Академиком, проф. Валерием Васильевым, Положение о присуждении и не публичный характер вручения, что необходимо при осуществлении реальной духовной поддержки
Создание номинации Интеллектуально-Духовные Лидеры Мира, первые её номинанты в 2004 году; защита Прав Человека в Украине; кандидатуры в справочные издания Международного Биографического Центра в Кембридже и в издания Американского Биографического Института
У статті розглядаються проблеми формування цілісного українського духовного континууму, що, у свою чергу, виступає підставою єдиного правового поля, тенденцією до інтеграції конфесійно розчленованого християнсько-релігійного життя українського соціуму, запорукою відроджень у державотворенні тощо. Особливий акцент робиться на актуалізації трудової етики як вихідної аксіологеми цього континууму у процесі розв’язання сучасних проблем українського поступу.
Найпростіші соціологічні дослідження легко підтвердять волю українського народу до єдиної Церкви, за умови, якщо це буде відбуватися мирним поступовим зближенням, а не поглинанням та асиміляцією. На неминучому канонічному рівні зазначені процеси обов’язково вийдуть на європейську ідею Вселенської Церкви, що, у своєму сучасному понятійному оформленні неминуче передбачає певної дотичності, ідейної чи екуменічної (від «заселена земля»), до раннього християнства, що розгорталося в країнах Середземноморського басейну, а точніше кажучи, на території Римської імперії.
Минуло 19 років, як була зроблена українською делегацією ця доповідь 21 жовтня 1992 року в Алма-Аті на Першому Всесвітньому Конгресі Духовної Згоди. В ній зверталась увага на необхідність об'єднання зусиль в дослідженні дії складних господарчих систем вченими і духовними лідерами найвідоміших у світі конфесій. На прикладах вітчизняної історії висвітлювались можливості практичної цілеспрямованої реалізації суспільних зусиль. Незважаючи на відстань майже у два десятиліття всі головні висновки доповіді актуальні і сьогодні, тому ми наводимо повний її текст, який був надрукован у препринті Інституту економіко-правових досліджень НАН України (Донецьк) у 1993 році завдяки заступнику директора ІЕПД НАН України, академіку Академії економiчних наук України, професору, д.е.н. Валентину Вікторовичу Фінагіну, який завжди підтримував науковців Приазов'я і боровся за збереження академічної структури НАН України у Маріуполі.
Слід відмітити, що у Прикарпатському регіоні склались такі релігійні типологічні схеми. Значна частина молоді (77%) є релігійною, частина (18%) на рівні релігійності і не релігійності, а також частина (5%), яка не має властивостей релігійної свідомості, віри і тільки проявляє деякі ознаки релігійної поведінки, тобто бере участь в деяких ритуалах і відвідує церкву по святкових днях, з метою спілкування і т. д. Тобто, частина молоді не вважає себе релігійною, і в той же час не являється нерелігійною в повній мірі, бо хоч частково є включеною у функціонування релігійної системи. Разом з тим, треба вказати і на те, що спостерігається різна ступінь релігійності, але більша частина молоді Прикарпаття все ж таки вважає себе віруючою.
Order of Malta as the official religion of the internationally
recognized charitable functions
The diplomatic activities of the Order are closely linked to its humanitarian mission: the presence of accredited diplomatic missions in more than 100 countries of the world supports the activities of the Order. In the international political field, the Order of Malta is neutral, impartial and non-political. Because of these characteristics, the Order can act as a mediator whenever a State requests its intervention to settle a dispute.
The Order has steadily increased its diplomatic relations in recent years. Today the Order has Diplomatic Missions in 104 countries – many of which are non-Catholic – and missions to some European countries, as well as to European and international organisations.
Як показує досвід промислово розвинених країн, наявність продуманої системи соціального захисту сприяє розвитку трудових ресурсів країни, посилює національний потенціал економічного зростання і здатність йти на проведення реформ, а також сприяє стабілізації політичної і соціальної ситуації в країні.
Найдавнішою редакцією «Руської правди» є Коротка редакція. Вона відображає соціально-економічні відносини, державну організацію і руське право періоду становлення феодального ладу ...
Що ж до Розширеної правди, то дослідникам і до новітнього часу не вдалося остаточно встановити дату й місце укладення цього загальноруського збірника права. Вважається, що безпосередньою причиною її появи було повстання новгородців 1207 р. проти лихварства Мірошкіновичів. Отже, Розширена правда, як і Коротка, виникла в процесі розвитку давньоруської державності і є важливим джерелом права та юридичної думки в цілому.
Своє служіння силам зла Роман виявляє абсолютно у всьому, у найменших дрібницях. Навіть місце для свого омріяного будинку він обрав через його специфічну назву – Чортів Бал...
І якщо в агіографічних творах зазвичай на початку твору ідентифікується сакральний простір шляхом різноманітних чудес, то у романі "Злий дух. Із житієм” це відбувається за всіма законами перевернутого світу, тобто наприкінці твору, коли маєток Романа Гаркуші разом зі своїм власником провалюється у пекло, в антисакральний вимір.
Іван Павло II стверджував, що право на релігійну свободу є фундаментальним або основоположним, на яке опираються всі інші права людини. Він проаналізував стан міжнародних відносин через призму прав людини, визнаючи тим самим широкий спектр політичних, соціальних і економічних прав, що містяться в документах ООН. Попередники Івана Павла II сумнівалися чи можна взагалі поєднати католицизм і демократію. Папа Іван Павло II був відданий демократії, однак прагнув покласти в її основу моральний порядок. Ці дві реальності - демократія й моральний порядок - не тільки поєднуються між собою, а й, здається, доповнюють одна одну.
Переважна більшість архітекторів одностайно підтримують точку зору, що українське сакральне дерев'яне будівництво є похідним від сакрального будівництва іншої культури чи культур бо їх суміші та не має власної лінії розвитку. Тільки деякі розглядають українське сакральне дерев'яне будівництво, як автохтонне з власними архітектурними формами й традиціями храмового будівництва.
Але не має жодного, хто вважав би його первісним джерелом сакрального християнського світового будівництва. А чому ? Зробимо спробу відповісти.