Сакральна архітектура Центральної Європи: історичні гіпотези /Alexander Vasiljev-Muller -First Part - Проект "Новая Готия" - Статьи и научные публикации /articles & science - Publisher - Азовское Отделение Академии ЭНиПД /AES&E
"Azov Academy"Пятница, 2016-12-09, 11:41 AM

Приветствую Вас Гость | RSS
Главная | Publisher | Регистрация | Вход
Меню сайта

Категории раздела
Международные научные конференции - Форумы [62]
Материалы ИНТЕРНЕТ конференций и Форумов с указанием участников, целей и новых идей, появившихся в результате их проведения
Программа "Красная книга культур Европы" [17]
Обоснование и основные итоги выполнения программы по греческому, армянскому и болгарскому этносам, а также по региональным культурам украинского народа
Проект "Новая Готия" [38]
Раскрываются истоки украинской государственности и глубоких историко-культурных связей украинцев с германскими народами, которые имели независимое государство на территории Украины до 1775 г.
Закон сохранения труда и закон неуничтожимости интеллектуально-духовного труда в экономике и истории [68]
Раскрываются особенности проявления закона сохранения труда в экономике государств Восточной Европы и индустриально-развитых стран, а также приводятся факты подтверждающие существование закона неуничтожимости интеллектуально-духовного труда в исторической ретроспективе и при анализе наиболее важных сфер человеческой деятельности
Премия"Голика-Гули-Каримова-Васильева"Кумпана; Медаль"Св.Игнатия,Митр.Готии и Кафы&qu... [12]
История становления "Премии Кумпана", её лауреаты, Положение о присуждении, НАЦЕЛЕННОСТЬ на общецивилизационные ценности; История учреждения Академической Международной Медали "Святого Игнатия, Митрополита Готии и Кафы", её лауреаты, кандидатуры выдающихся экономистов на присуждение Медали, одобренные Академиком, проф. Валерием Васильевым, Положение о присуждении и не публичный характер вручения, что необходимо при осуществлении реальной духовной поддержки
Поддержка интеллектуально-духовных Лидеров Мира, защита Прав Человека, работа с МБЦ- Кембридж и АБИ [39]
Создание номинации Интеллектуально-Духовные Лидеры Мира, первые её номинанты в 2004 году; защита Прав Человека в Украине; кандидатуры в справочные издания Международного Биографического Центра в Кембридже и в издания Американского Биографического Института

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Статьи » Статьи и научные публикации /articles & science » Проект "Новая Готия"

Сакральна архітектура Центральної Європи: історичні гіпотези /Alexander Vasiljev-Muller -First Part
Д.е.н.,с.н.с. Олександр Васильєв-Мюллер
 
Сакральна архітектура Центральної Європи: історичні гіпотези
 
Розділ 1. « Атлантида» Карпат
 
        29.12.2009 р. на науковій міжнародній конференції в Івано-Франківському університеті права ім. Короля Данила Галицького в доповіді «Альтернативні джерела майбутнього: Майстерні Цивілізацій» ми наголошували, що «В Українських Карпатах, мабуть, завжди жили раси людства. До речі, фахівці вже досить давно знайшли біля містечка Королево у Закарпатті майже найстаріше поселення людини у Європі. Але їх місце у розвитку цивілізацій на Землі мабуть більш значніше і більш цікавіше для дослідників, ніж вважалось раніше». Варто згадати таких науковців, як Закарій Сітчин, який після 30 років наполегливої праці надрукував революційну для свідомості людства монографію «Дванадцята планета», а потім ще чотири -«Хронологія Землі», та Алана Елфорда, який у монографії «Боги нового тисячоліття» (1996) зробив спробу обґрунтувати вплив змін прецесії земної осі, коли здійснювався перехід від ери Тельця до ери Овна (4 тисячі літ до тепер), на використання Стоунхенджа (Англія) та Мачу-Пікчу в Перу. Багато нового і цікавого ці автори спробували розповісти Світу, але не вистачало «маленької дрібнички», а саме фактів використання попередньою расою людства майже невичерпних можливостей нашої планети.»
Фото1.У Карпатах у Станіславівському районі (ф.М. Кугутяка) – «Перекриття технологічного тунелю», але казати, що зробили це тільки для здійснення обрядів – це не поважати наших пращурів. І взагалі, бачити такий не зрозумілий примітивізм там, де його не має і не могло бути.
 
       Тоді ми прийшли до дійсно нового бачення артефактів, які збереглися в Карпатах. Сутність нашої концепції полягає у тому, що раса людства у ті часи (4000-8000 років тому) використовувала енергію більш могутню, аніж спалений, водень (водороду - по Алану Елфорду). На цю думку нас навели слідуючі рядки із «Міфів Кура», які були знайдені на шумерській, аркадській та ассирійській мовах : «…Нінурта був розчарований, що війна закінчилась мирною угодою, а не повним розгромом противника. Тому він усю свою лють вилив на обладнання, яке залишилось в Екуре. Роздивляючись в приміщенні «камінці» (може це кристали були ? – ідея наша), Нінурта розпоряджався, що з ними робити – знищити чи взяти із собою.
Малюнок 1. Розміщення «камер царя та цариці», де ніколи не було знайдено ніяких мумій, але знайшли «багато повітряних шахт» - вузькі канали – 8х8 дюймів (20х20 см.).
 
      Можливо, у приміщенні «цариці» він знайшов «Камінь (SHAM) Долі» - камінь із червоним відтінком. Нінурта наказав його виламати та знищити. Він пояснював, що сила каменю використовувалась, щоб «його узяти у полон, вбити, слідкувати за ним, щоб вбити». Цей камінь описується у поемі, яка присвячена Богині Нінхурсаг, таким чином – «Він дає силу, як лев, на якого ніхто не сміє напасти». В даний час загадкова ніша в «камері цариці» пуста, і її призначення ніяк не можна пояснити. Далі Нінурта піднявся по Великій галереї до «камери царя». Там він знайшов GUG – «Камінь, який знаходив напрям». «Тоді, в той день, Визначаючій долі, Нінурта витягнув камінь GUG із ніші і розбив його». Він велів також знищити запірні прилади із трьома знаками: SU – «Вертикальний камінь», KA.SHUR.RA – "Страшний, Чистий камінь, який відкриває» та SAG.KAL – «Твердий камінь, який знаходиться попереду». Потім, повертаючись по Великій галереї, Нінурта зломив і знищив, як вважав за потрібне, різнобарвні «камені», які створювали ефект райдуги. У тексті називають 22 із цих пар каменів, чи кристалів, назви інших не вдалось розібрати. В даний час в стінах Великої Піраміди, над кутом Великої галереї, знаходиться 27 пар пустих ніш, а ще одна пара – на Великій сходинці».
      Отже наша зацікавленість у каменях має глибоке підгрунття. Особливо, це стало для нас безперечним після першої нашої цільової експедиції 18.05.2011 р. на Сокільській хребет у район села Бабин. Те, що ми там побачили, не залишило нас у спокою і вже ніколи не залишить.
       Той камінь, який нам показав Роберт – «Кашицький камінь», або «Голова тигра» - безперечно свідчить, що це залишки старовинної інженерної споруди.
Фото 2. О.В. Васильева-Мюллера 18.05.2011 р. «Заключна частина інженерної споруди із проточками для циркуляції рідини» (Сокільський хребет, біля с. Бабин; Косів).
 
     Нас в 2009 р. ніхто не міг переконати, а після 18.05.2011 р. хай і не наважуються, що це штучне утворення, яке має дуже не просте призначення. Ви тільки подивіться на розташування цієї конструкції і на те, як встановлений останній камінь. Чому потрібен був проміжок між останнім каменем та основою ? Чому контактна площа така мала ? Фахівці із лазерної техніки можуть цьому дати досить обґрунтовані пояснення, якщо їх залучити до співпраці.
Фото 3. І при такому мінімальному контакті стоїть камінь тисячоліття !
 Фото 4. Всі ці піскові «скелі» (вони із оброблених пісковиків) штучні; їх клали шар за шаром, а в середині зроблена сітка каналів !!
 
       Можливо ці залишки - це наш шанс відродити екологічно чисту технологію отримання енергії для людства і зберегти екологічний баланс планети.
Фото 5. Піскові глиби від 3-7 тон і більше вражають всіх, хто їх бачить; на них безліч слідів обробки (високотехнологічної обробки) !!
    
Фото 6 и 7. Можливо побачити не тільки з’єднання в сітку із мережі каналів, а вставки з каменів в цих каналах !!
 
     Справді, вивчення залишків цих інженерних споруд може дати дуже багато для сучасних високих технологій, тому що ніколи з цією метою не здійснювались мандрівки у Карпати. Всі ці споруди стоять у горах, до яких не так просто дістатись. А головне – поряд не було інтенсивного будівництва із каменю, що і зберегло величезну кількість артефактів.
Фото 8. Ніжки-опори «голови статуї (за М.Кугутяком і це його фото)» - головної частини енергетичної споруди на цьому ж Сокільському хребті.
 
       Нам в 2009 р. сподобалась аналогічна конструкція (фото 8) тільки без такої низки каналів в головній частині, але яка базувалась тільки на трьох точках на скалі. Ці фотографії були оприлюднені д.і.н. М.Кугутяком, за що ми йому, дійсно, вдячні. Тому що вони вже по-іншому дають можливість дивитись на ці інженерні будівлі, де в одному місці забезпечується поступ рідини до головної частини (досліджено нами 18.05.2011 р.), а в іншому ні (див. Фото 8).
Фото 9. Головна частини енергетичної споруди (Фото М. Кугутяка).
 Фото 10. Безліч виходів каналів у блоках, з яких складена споруда (Фото О.В.Васильєва-Мюллера; 18.05.2011 р.).
 
       У 2009 р. ми проводили паралелі між Карпатами, Єгиптом (Велика Піраміда) і Англією (Стоунхендж). Нас тоді вразила однаковість орієнтиру споруд в Англії і в Карпатах.
                
Малюнок 2. У Карпатах                Малюнок 3. В Англії
 
         І ми вважали, що вони свідчать про однаковість їх призначення, яка не може бути суто науковою (обсерваторії по туристичним проспектам) чи сакральною (капища за М.Кугутяком), а носить виробничий характер з застосуванням високих і нам поки що невідомих технологій. Ви тільки подивіться на багатотонні блоки, які встановлені в Стоунхенджі (фото 11) очами людини, яка прагматично використовує свої сили і можливості, і Вам буде смішно вважати, що наші пращури для спостереження за зірками залучали багатотонні каміння, та ще витрачали, зусилля щоб їх встановити на декілька футів над землею.
 Фото 11. Стоунхендж в Англії (тільки того, хто майже зовсім не розуміє призначення обсерваторії, можна переконати, що це саме вона)
 
         Фактично ми 18.05.2011 р. підтвердили висновки доповіді 2009 року:
       1. Стоунхендж не старовинна обсерваторія і не дослідницький центр, а величезне старовинне підприємство по виробництву енергії.
       2. Карпати, на нашу думку, дають ключ до пізнання старовинної технології. Треба це вивчати фахівцям різних напрямів. У першу чергу, фізикам та інженерам.
       3. Каміння мають велику енергетичну силу, яку 4000 тисячі років до нашого часу вміли використовувати, і, можливо, не стільки кристали, а зв'язок із землею мав значення.
       Але наше розуміння феномену Карпат стало глибшим. Ми побачили реальні шляхи відродження високих технологій, які людство на деякий час «забуло». Ще нам стало зрозумілим значення Карпат для сучасної цивілізації. Тому ми іншими очами подивились на інноваційну складову збережених традицій у будівництві. І перед нами розгорнулась, дійсно, незнайома історія не тільки Карпат, а і всієї Європи.
 
2. Достукатись до НЕБА !
 
        Як правило люди повертаються на місця, де вони жили раніше. До речі, це зафіксовано і в Біблії, що таке повинно відбуватись. То не могли зникнути всі знання, якими володіли будівельники споруд, залишки яких ми і досі не змогли вивчити. Ці знання дійсно мають для людства майже абсолютний характер на цьому етапі розвитку, бо по яких вагомих причинах від них відмовились. І не стільки від знань, скільки від їх використання. Але неможливо суспільству бути розвинутим тільки однобічно. Якщо були технологічні знання такого рівня, то і знання всесвіту і місця людини в ньому теж розумілись на дуже високому рівні, який ми, сподіваюсь, все ж таки зберігаємо в якомусь традиційному інституті.
       Який інститут сучасної цивілізації найбільш консервативний і традиційний ?
      Звісно, Християнська Церква, якій 2000 років.
      А які новітні ідеї вона зберегла для людства, окрім розуміння всебічного зв’язку всіх процесів на небі і землі, майбутнього і сучасного, які виходять з минулого і пов’язані з майбутнім ?
      Архітектуру. Традиційні архітектурні форми, які до останнього часу вважали зафіксованими у камені. Але ми зараз поділяємо іншу думку.
      На наш погляд, початок традицій сакрального будівництва треба шукати не на Сході (Візантія), а швидше за все у Карпатах. Нас наштовхнули праці наших архітекторів М.Д. Масляка і З.Б.Соколовського. Вони на такому високому рівні керували студентською молоддю, що праці самих студентів, які були зроблені у 2008 р. і досі викликають зацікавленість (Petro Mikitsei, ІІ course student, Supervisor - Maslyak M.D., an assistant professor http://perso.orange.es/elg79/440%20Seminar%202%20part%202.pdf).
      Їх розповіді по проектуванню церков для сіл Прикарпаття і встановлення нових будівель на старих місцях за бажанням християнських громад (а всі ці місця були в старовинні часи місцями молитви дохристиянським богам) не можна було забути.
     Тому праця Ярослава Миколайовича Тараса «Сакральна архітектура українців Карпат» (Львів, 2007) була нами опанована за добу, а наведені в ній факти переконали нас, що всі теорії відносно походження сакральної традиції українців Карпат зі Сходу, хибні.
      Дійсно вони хибні ! Взагалі, традиції сакральної архітектури йшли не зі Сходу чи Заходу, а, навпаки, принципи побудови сакральних споруд запозичувались Сходом і Заходом у народу, який проживав у Карпатах (Гуцульщина, Бойківщина, Лемківщина).
      Звідки така думка? І на чому вона ґрунтується ?
      В першу чергу - на історичних фактах (реальної історії України/Гетто-Даккії), які поки ще відомі тільки у діаспорах українців в Америці, Австралії і Європі.
      По-друге, виходячи із головних засад молитовної практики.
      І третє, із останніх наукових досягнень, які знайшли широке використання не тільки у військовій техніці, але й в житті пересічних громадян Європи і Америки.
     Почнемо з розуміння - де потрібно християнину молитись. Майже всі 100 відсотків християн основних конфесій (католики, греко-католики, православні та ін.) дадуть відповідь, що у церкві. А в якій церкві ?
      І, якщо буде можливість, то вкажемо, що у такій (Мал. 4):
Малюнок 4. Церкви. в Розтоці Великій. 1819р. Світл. Р. Бриковського
 
       А чому саме в такій церкві ? На це запитання переважна більшість відповість, що ця споруда їм подобається і в ній краще молитись. Більшого ми не доб’ємося своїми запитаннями. Але нам стає зрозуміло, що чимось ще дуже значущим ця Церква приваблює вірних. Чим саме?
      Подивимось на Бойківський класичний тип церкви.
Малюнок 5. Церква. Собору Пр. Богородиці. Матків. 1838 р.
 
       Навіщо така височінь ? Скільки лісу пішло на цю споруду! Якщо на малюнку 4 бачимо пропорційність і дійсно непідроблений колорит, то на малюнку 5 тієї краси немає. Хоча з нами дехто не погодиться, але така висота немає художнього виправдання. Що спонукало до створення такої цікавої і по-своєму чарівної будівлі?
     Тільки функціональність ! Споруда повинна забезпечити можливість християнам спілкуватись із вищими силами, щоб їх молитви почули. А для цього потрібно, щоб вони без перешкод досягли того рівня, де їх почують. Тому потрібно зробити резонатори, які б забезпечили спрямованість молитви і її концентрацію. Ось чому така височінь, така складність і досить досконала споруда (враховуючи всі нові знання резонансних ефектів). Якщо неможливо зробити церкву такою, як на малюнку 5, то потрібна більш досконала конструкція резонаторів, що є сприятливим і можна задовольнятись при меншій висоті церкви (Малюнок 4).
      В цих конструкціях акумульовано досвід, а швидше за все знання, які нам всім потрібно ще опанувати, бо всі співвідношення при будівлі барабанів у Бойківських церквах чомусь не змінювались століттями. Їх зберігають не зважаючи на всі новомодні течії, витрати деревини, естетичні вимоги, які повинні були б дати наслідки (після знайомства з витворами архітекторів тої же Лемківщини). На будівельників ніщо не оказує впливу. Вони будують таким чином, як їм дві тисячі років тому сказали і як їх тоді ще навчили (!).
      
Малюнок 6 і 7. Бойківський класичний тип церкви. Зі збірки НМЛ. 1.ц. ов. Василя. Риків. 1810р. Поздовжній переріз, план, загальний виг­ляд. Рисі світл. М.Драґана. 2. ц. Собору Пр. Богородиці. Матків. 1838 р. Поздовжній переріз, план, загальний вигляд. Рис. М.Драґана, світл. Т. Обмінського
Продовження у Другій Частині (Second Part)
 


Источник: http://www.cic-wsc.org
Категория: Проект "Новая Готия" | Добавил: Vasiljev (2011-07-21) | Автор: Alexander Vasiljev-Muller
Просмотров: 1185 | Теги: Carpathian, Stounhendge, Churches-violins, Discovery - Power SOURCES of the FU, Lemkivskaya School Church-building, Dr Alexander Vasiljev-Muller | Рейтинг: 5.0/8 |
Всего комментариев: 0
Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
[ Регистрация | Вход ]
Форма входа

Поиск

Друзья сайта
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Отдых в Карпатах


  • Copyright MyCorp © 2016